Met deze tassen ga je stijlvol naar kantoor

Met deze tassen ga je stijlvol naar kantoor

Iedere dag goed gekleed naar kantoor vraagt om een flinke dosis creativiteit. Het gaat om de stijl van de kleding die je draagt en de accessoires die je daarbij kiest. Niet altijd even gemakkelijk? We helpen je hier op weg. 

Wie meent dat een zakelijke outfit louter uit een Burberry jas bestaat, heeft het mis. Die jas mag dan wel weer helemaal je-van-het zijn, er is meer voor nodig om de looks te creëren voor op ‘de zaak’. Het gaat om een totale outfit en mode-accessoires zoals sieraden en tassen die je erbij draagt. 

Neem het niet té serieus

Een vrouwelijk kostuum, een rok, een jeans met blouse. Boots, hakken of sandalen. Het kan allemaal, als het maar past bij wie je bent en wat je vanuit kantoor uit wilt stralen. Het ene bedrijf is immers het andere niet. Soms kan juist een opvallende outfit het ijs breken in gesprek met een klant. Neem het ook allemaal niet té serieus. De klant wel, maar de match met kleding niet. Zorg er natuurlijk voor dat je er goed uitziet, maar ga niet uit van wat men altijd maar verwacht. Het blauwe of grijze pak voor heren heeft allang afgedaan. 

Draag een tas eens crossbody

Bij een goede outfit, hoort een stijlvolle tas. Vaak is dat een handtas die je ook over de schouder kunt dragen met een lange schouderband. Waag het eens om die tas crossbody te dragen. Zo’n crossbodytas geeft een heel andere aanblik. Het maakt de meest chique outfit een stuk sportiever. Het geeft wat schwung aan de zaak. 

Kies een veelzijdige Tommy Hilfiger tas

Wel eens een Tommy Hilfiger tas overwogen? We noemen dit merk omdat het staat voor sportiviteit gecombineerd met chique. Er zit soms net een gouden of zilveren detail aan. Of een tas heeft een bijzondere vormgeving. Soms tref je een sportief exemplaar dat ook dagelijks op kantoor niet zou misstaan. Je kunt met zo’n Tommy Hilfiger tas eigenlijk alle kanten uit. In de meeste gevallen krijgt de tas de diepblauwe kleur, gecombineerd met wit en rood. Dat past in de meeste gevallen bij iedere outfit. Ook bij die eerdergenoemde Burberry. 

Houd de tassensale in de gaten

Het is natuurlijk het leukste om ’s morgens de juiste tas bij de juiste outfit te kiezen. Dat vraagt om meerdere tassen in je garderobe. Kostbaar? Dat hoeft niet. Als je je ogen en oren goed te kost geeft, kun je online regelmatig een leren tas dames sale scoren. De meest stijlvolle tassen gaan dan voor een lager bedrag de online winkel uit en jij kunt de gelukkige zijn. 

Op deze manier zie je er altijd uit als om door een ringetje te halen en betreed je iedere ochtend het kantoor in een outfit en met een tas die matchen en die benadrukken wie je bent. Helemaal jij! Dat voelt goed, draagt goed en ziet er goed uit. Het geeft een stukje zelfvertrouwen waardoor je de dag op een positieve manier in gaat. Dat is lekker werken! 

 

Inhoudsopgave

Gerelateerde berichten

Categories

Een interessante blog

die je niet mag missen.

Bedrijven en samenleving

De Ultieme Gids voor het Kiezen van een Hovenierbedrijf in Rotterdam

Het vinden van het juiste hovenierbedrijf in Rotterdam kan een flinke uitdaging zijn. Met zoveel bedrijven die hun diensten aanbieden, hoe weet je zeker dat je de juiste keuze maakt voor jouw tuin? In deze blogpost helpen we je op weg met belangrijke tips waar je op moet letten en

Marketing en reclame

Logo ontwerpen: zelf doen of uitbesteden?

Een logo is meer dan alleen het visitekaartje van je bedrijf. Het is vaak het eerste wat klanten zien en bepaalt de eerste indruk. Daarnaast is het ook wat jouw bedrijf of merk herkenbaar maakt. Maar als je een logo nodig hebt, is de vraag: ga je het zelf ontwerpen

Zakelijke dienstverlening

Productontwikkeling en Industrieel Design: Innovatie in de Maakindustrie

Innovatie speelt een cruciale rol in de maakindustrie, en productontwikkeling en industrieel design staan hierin centraal. Elke succesvolle onderneming begrijpt dat een goed ontwikkeld product niet alleen functioneel moet zijn, maar ook aantrekkelijk, efficiënt te produceren en afgestemd op de behoeften van de doelgroep. Maar hoe zorgen makers ervoor dat